Merhabalar Sevgili Anneler 3 aylık bebeğim var. İlk bebeğim.
Emziriyorum fakat bazı günler sütüm çok aşırı azalıyor çok ağlıyor uyumuyor ben de doymadığını düşünerek mama veriyorum
Doğru mu yapıyorum yanlış mı bilemiyorum.
Cevaplarınız için Şimdiden teşekkürler ☺️