Merhabalar sezaryen doğum sonrası crp 150 ye çıktı enfeksiyon kapmışım ..1 hafta hastanede yattım evde tedavi uyguladım 10 a düşmüştü tekrar 20ye yükselmiş ve doktor toz suya katılan antibiyotik verdi en son ,kanamam arttı tekrar 😩 moralim çok bozuk ..crp nasıl düşürülür ..ne yapsam hiç bilmiyorm artık .kendimi çaresiz hissediyorum ..doğum yapalı 43 gün geçti ben hala iyileşmedim😞