Kızlar oğlum 3,5 yasında boğaz enfeksiyonu olmuş bugün pazar acile götürdük saat 2,5 da işte boğaz enfeksiyonu demişler. Antibiyotik yazmamışlar ateş düşürücü de düşürmüyor ateşi zaten ateşi düşmediği için gitmişti napcam ben ya doğal ne geçirir bunu doktora götürüyoz eve gönderiyorlar ateşi çıktıkca calpol dolven verin Çarşamba ya kadar geçmezse çocuk polikliniğine getirin dediler