Busra2013 Kızlar yan donuo yuz ustu donuo elını altından cıkwrıo elerıyle oynuo gulumsuo basını dık tutuo basını kaldırıo ama kahkaha atmıo bu ayda kahkaha seslı gulus vs olurmus ama yok bızde 3 ay 12 gunluk
Nedenneden Busra2013 Bu ayın sonunda görürsünüz muhtemelen bende ilk sesli gülüşünü 3 ay 1 günlükken duydum sonra bidaha 3 ayın sonuna doğru açıldı şimdi kıkır kıkır 😀ce e kere karşılık vermeye başladı 4 aylık şuan
hpyme Busra2013 3 ay 10 günlüğüz öyle bi kahkahası yok ama gülerken sesi çıkıyo. Bence gelişim bebekten bebeğe değişiyor. Benimkide sadece sağına dönebiliyor mesela ellerine bakıyo ama eli altta kalsın kendi çıkarmaya çalışmaz. Yüz üstü yatırırım kendini kaldırmaya çalışır. Biraz daha vaktimiz var bence.
hpyme Busra2013 bazen basıyo bazen basmıyo keyfe keder. Bide bu aralar elişi örmeye başladık 😂 ellerini izliyo sürekli.
Nedenneden Busra2013 Biz şuan tam 4 aylığız basıyor bıraksam durcak da korkuyorum yüklenmek istemediğimden çok tutmuyorum ama sağlam basıyor
Busra2013 hpyme aynı sureklı elerıyle oynuo bıde ıkı parmağı sureklı agzında emıo😂bagırıo sureklı oynaması bu sekılde sızınkı sesler cıkarıomu cok benımkı 2 aylıken cok cıkarırsı 3 oldu durdu arada ıgggı dıo bıde cıglıklar atıo😂
Busra2013 Essare benımkı 1 kere tek guldu ole swsli😂tam 3 aylıken 6045 62 cmdi 2880 48 cö dogmustu sızınkı kac
hpyme Busra2013 ben sürekli konuşuyorum bebeğimle. Oda elleriyle konuşuyo au uuu diyo bazen kısa çığlıklar atıyo. Gülüyo falan. Elleriyle çekişiyo benimle konuşmayı bıraktıktan sonra. Allahım nasıl sevesim geldi şimdi 😂
Essare Busra2013 yavrum ya bizim ki 4 kilo doğdu ama bu ay kilo düşüşü yaşadı neden bilmiyorum. 3 aylık kontrolünde 6 kilo oldifnu söyledi ebe
Elf95 Çok normal benim bebeğim 5 aylıkken başladı sesli gülmeye, şu an 8 aylık hala zor duyarız biraz ciddi😂