FatmaNur01 Hanımlar bebegım 2 aylıkken saçım dökülmeye başladı 11 aylık olcak aşırı uzun ve gür saçım vardı sımdı ısfe kafamın dıbı görünüyor demır eksıklıgı cıkdı hapı kullandım ama hiç fayda etmedi ne onerırsnz varmı basına gelen emzırıyorum hala