Deniz344 Bebeğimin gece güzel uyuması icin yapabilcegim bisey varmi guzel anneler cinnet geciricem yoksa ya 7 ay 20 günlük oğlum yaklasik 20 gündür sürekli uyurken dönüyor gozleri kapaliyken aglamaya basliyor yarim satte bir uyaniyorum desem yeridir ☹
Elevka_96 Deniz344 7 ay 15 günlük benimde gece çok uyanıyor 5 gün önce diş çıkardı bu uyanmalar son 15 gündür var dün gece uzun zamandan sonra uyudu. Muhtemelen diştir. Başka belirtisi yoktu bizde.
Esoca38 Deniz344 Ben en son uyandığı uykudan sonra en az 3 4 saat uyanık tutup öyle gece uykusuna yatırıyorum. Uyku akıyor resmen gözünden hala oyun oynayıp şarkı söylüyorum en son çıldırma noktasına ramak kala hemen uyutuyorum 😂 Onu deneyebilirsiniz. Odanın ısısı. Karın açlığı tokluğu oda baya etkiliyor. Benim dikkat ettiklerim bunlar :)
sevgii_123 Deniz344 yapıcak bişey yok sanırım maalesef eşim odadan kaçtı en sonunda . Karnı mı aç acaba diyorum ama akşam yemeğini güzel yese de uyaniyo
Deniz344 sevgii_123 ay yime sizinki odada benimki hic olmadi bu sabah 6 da en son bagirdim gel al şunu diye zombiye dönmüsdüm
sevgii_123 Deniz344 evet hep bizimle uyur ama dayanamadı artık aldı mı bari biraz dinlenseydiniz az da olsa
Deniz344 damla- ya bilmiyorum ki dişide çıkmadı gelen giden yok emeklemeye çalışıyor uyrken gozler kapali ben duzltiyorum o dönüyor en sonunda basliyo aglamaya kucagima aliyorum omzumda uyuyor sonra uzatiyom yarim saat 1 saat sonra yine ayni
Deniz344 Elevka_96 ama bakıyorum dışı falan yok henüz yada ben anlamiyorum herneyse umarim cabuk gecer onceden buladr degildi tavan yaptı artik
Deniz344 Esoca38 canim o dedigini bende uyguluyorum artik mest düşüyor ilk uykusu guzl 1 2 sat sonrasi ayni ama oda sicakligini bilemiyorum geceleri serin oluyor hala ben bile üşüyorum oyuzdem ince pemye pijama takimi giydiriyorum uzn kol uzun pijama çünkü uzeri hep acik en azindan korur diye kisa kolald uyuttum yok anam aymi ayni
Liyamomyy Deniz344 7ay 22 günlük aynı canm yarım saati bırak 10 dk da bir oluyor bazen asla gece uykusu yok dış cikarior yeni patlattı miniick çıkmış ama bnm kızım hep böyle yaaa emior memeye gelmek istior emzik veriorm gece uyandiginda almior ne yapacağımı sasrdm bittim resmen
Kanatsizmelegim Deniz344 valla yarim saat bizim kinin tutanında iyi desen bizim ki 5-10 dk bile cok nadir 15 dk olsun en uzun süre o da cok nadir
Deniz344 Kanatsizmelegim ya sizinkide kötüymüş inanin bneimde bazen 10 dkakiyi buluyor cildiriyorum ya bugun ysr yatagi yaltim bakalim fark edecekmi
Kanatsizmelegim Deniz344 ne yapaciz biz bu bebeklerle benim kiyi tam uyudu diyorum yatağına koymadan uyanıyo tekrar tekrar sar başa yapıyoruz
Esoca38 Deniz344 Allah Allah o zaman belki büyüdüğü için falandır ya başka ne olacak huy degistiyorlar zaten en ufak birşey de