Bende boyatmak istiyorum sali günü doktorumuza soracağım baya araştırdım ama bazı doktorlar boyamaya karşı değil bazıları karşı hamilelik dönemimde bitkisel amonyaksız boya ile boyamıştım ama şimdi ombre yaptırmak istiyorum açıcı kullanacak mecbur onunda zararlı olduğunu biliyorum diplerm 2 parmak kadar geldi diplere sürdürmeden yapılabilirse bakalım 🤷♀️