rukiyesen Merhaba 2,5 aylık bebeğim var 3 gündür kakasını yapmıyor. Ne yapmam lazım yardımcı olursanız çok sevinirim:)
Kerembaby01 rukiyesen anne sütü ile besleniyorsa çok normal benim bebeğim 3.5 aylık Haftada bir kaka yapıyor ve hiç zorlanmıyor 😊
Adaninannisi Eğer emziriyorsanız normal bir durum bir şey yapmanıza gerek yok hem üç gün normal canınızı sıkmayın 😇