merhaba
şimdi çok bilgisiz olduğun bir konu hk bir şey soracağım.2 haftayı geçti böyle kabız kakasını yapıyor kızım ona göre besleyio düzenliyorum sanıyorum antibiyorikler sonrası oldu.Neyse buün normal yaptı kakasını bezde bir şey yok poposunu yıkarken elim kaydı orasına ama kurularken kan gördüm şuan yok acaba çok az tırnağım uzamış o yırtmış olabilir diye düşünüyorum yoksa diper türlü bezde de olur dimi?)Kabızlık kanaması