Dimitrina_kovaceva Önerilerinizi bekliyorum netten baktım da cok seçenek yok gibi. 300 ml ve üstü biberon almalıyım. 300-330-360 vs bu şekilde biberon kullanan ve memnun olan varsa marka ve model yazabilir mi? Nette bulduklarım arasında en büyük kapasiteli olan suavinex geniş ağızlı 360 ml biberon. Tavsiye eder misiniz? Şuan chicco natural feeling 330 ml kullanıyoruz. Ekstra biberon gerekli. Bundan cok memnun kalmadım çabucak çatladı emzik takılan pilastigi.
hpyme Dimitrina_kovaceva bulamazsanız aynısından ekstra alıp peş peşe verseniz. Aklıma direk böyle geldi.
dnzcyc Nukun 300 ml, aventin 330 ml biberonu var ebebekte. Ben kullanmadım ama burada kullanan vardır belki. Ya da iki biberonu hazırlayıp birini daha sıcak yapabilirsiniz. İlkini içerken diğeri de ideal sıcaklığa gelir.