muhendisanneeee Kızım 2 haftadır kaka yapıyor ama çok sert yapıyor. Poposunda zorlanmadan çıkıntı oluşmaya başladı. Hiç böyle olmamıştı. Ne yapsam en hızlı çözüm alırım? Doktora götüreceğiz yarın bu durumu yaşayan var mı?
ofkelisirin muhendisanneeee farklı bişey yedi mi ya da sıvı alımı çok aza mı indi Direkt doktora gidin makat çatlağı olmasın aman
Mvvrrr muhendisanneeee armut, zeytinyağı, kayısı, iyi geliyor bol bol su içirin. Şifa olsun , çıkıntı içinde çocuk dr görürse iyi olur sanki
Mvvrrr muhendisanneeee bir de kuru kayısıyla suda haşlayın biraz ezin sonra öyle yesin o da iyi geliypr
ofkelisirin muhendisanneeee çok ishal den veya kabızlık tan oluyor canım ya sen götür için rahatlasın içeri tarafta hafif çizik gibi mesela öyle düşün
Dfnnr Bundan çekmiş bir anne olarak keisn çözüm söylüyorum canım kuru kayısıyı kaynat içir uyanır uyanmaz gün içinde sık sık hemen yapacak
muhendisanneeee Mvvrrr Aslında hepsini denedim ama daha fazla ağırlık vereceğim bu tip beslenmeye teşekkürler
Sedasmsk muhendisanneeee ah bizde 8 aylıkken olduk suan 9 aylık hala çekiyoruz yaparken çok agliyo kati yaptığında genelde zaten et parçası gibi bisey çıkmıştı kabız olduğu içinmiş azcikta catlaklik varmış onun içinde krem verdi doktor kayısı ve armut yulafli şeyler yedir dedi bende yulafli kayısı maması yapıyorum severek yiyo onu yediğinde sivi yapıyor ama ne zaman kati bisey yedirsem zor yapıyor 😑
muhendisanneeee Sedasmsk Yani kaç aydır böyle bir şey yaşamadık. Şimdi kayısı aldım kaynatıp deneyeceğim inşallah şifa olur
Sedasmsk muhendisanneeee katiyi fazla kacirdiysaniz olabilir belki mesela şuan bunu yazmadan önce kakasını yaparken yine çığlık atarak ağlayarak yapti
aysnarbc muhendisanneeee kaç kez doktora cerraha götürdüm bilmem kabızlık yüzünden . sürekli kabız şuan 10 aylık 7 aydır falan devam ediyor . Gastroenterelojiye götürcem bende .
muhendisanneeee Sedasmsk Acaba benim beslenmemden kaynaklanıyor da olabilir mi anne sütünden geçmesi ile ilgili