Kızlar artık uykusuzluğa dayanamıyorum 7 aydır uykusuzum sallanarak uyuyan bir bebek başta kolik diye salladık şimdi destekten ötürü uyanıyor uyandıkça sallamadan uyumuyor 30dk 1 saat geceleri sürekli uyanıyor ve sonunda uyku eğitimi almaya karar verdik cuma günü başlıyoruz. Tek korkum uyku eğitimi verdikten sonra hastalık , seyahat , misafirlik gibi şeylerde sürdürememek bozulması beni çok korkutuyor 14 günlük eğitim süreci bile beni bu kadar ürkütmüyor açıkcası. Daha önce uyku eğitimi almış bebeği büyümüş hiç bozulmamış anneler var mı aramızda neler tavsiye ederler?