Preeschoolteacherr Merhabalar, 6 aylık bebeği olan anneler bir gününüz nasıl geçiyor? Beslenme sıklığınız nedir ? Ek gıdaya başladınız mı? Ve bebeğiniz çok ağlayan bir bebek mi yoksa sakin bir bebek mi? Ay’daş anneler sohbet edelim😁🫶🏼
SametIlgaz01 Preeschoolteacherr 5 ay 21 günlük bebeğim yogurt yumurta tadımı yaptırdık biz de sevdi gibi simdilik insallah zorlanmayiz
Kbrcr03 Preeschoolteacherr benim oğlum 6 buçuk aylık 1 ay olmuştur ek gıdaya geçişimiz tadımları geçtik şimdilik muhallebilerle gidiyoruz sebze ve çorbalara bi dahaki ayı bekliyoruz sebzeleri sevmedi tadımlarda
Busranur_65 Preeschoolteacherr 6 ay 2günlük bebeğim 2 dişi var çıkardığı dönemde zayıfladı meme reddi yaptı hala 4 aylık kilosunda boyu uzadı ama hiç kilo almadı 2 aydır doktor dişe bağladı 🤷🏻♀️ Ek gıdaya yeni yeni başlıyoruz kavanoz mamalardan havuç ve balkabagını sevdi severek yiyor 2 günde anca bir kavanoz yiyor tahıl kaşık maması aldım onu hiç sevmedi yediremedim yoğurt günlük vermeye başladım daha hiç çorba falan yapmadım yarın ins yaparım ins yer 😊 emeklemeye çalışıyor sürekli dizlerinin üstünde durup durup hareket halinde
Gllddliii Yarın 6 aya gircez şükürler olsun🥹 ek gıdaya ben 5 buçukta başladım tadım yapıyorum az az yediriyom. Sürekli oturmak istiyo oturarak oyun oynuyoruz. Çığlıklarımız gülücüklermiz arttı. Neyden bilmiyom ama 2 gündür uyuturken cebelleşiyoruz resmen uykusu var ama yatırdığım an ağlamaya başlıyo huysuzlandı dişi mi çıkcak başka mı sıkıntısı var anlamıyorum. Bide maşallah döne döne odayı turluyo 😅
Preeschoolteacherr Gllddliii oyy Allah bağışlasın🫶🏼🙏🏼 Benim kızım kucak bağımlısı maalesef 🥲 bide çok sıcak artık ne yapacağımı şaşırıyorum onunla🥲 bide ben sağarak besliyorum oda ekstra zor
Kbrcr03 Gllddliii yediği kadar bazen küçük sosluk kaseleri kadar bazen 3 5 kaşık sabahları yumurta sarısını kayısı kıvamında pişiriyorum kahvaltı sonra 2 öğün