Sedefela Kızım 2 yaşında kulak tüpü ameliyatı olacak yarın gün verilecek bu ameliyatı olan varsa bilgi verebilir mi ?
Prensannesiyimm Sedefela Ben çok küçükken olmuştum çok basit bir işlem pek hatırlamıyorum ama ufacık bir tüp konuyor kulağa tek hatırladığım kolay oluşu
snyck Sedefela yeğenim 2 defa oldu ameliyatı kolaydı ama sonrası özen istiyor düşmemesi su degmemesi falan gerekiyor o yuzden 2.'yi olmustu baya da oldu detaylı hatırlamıyorum şuan lisede yine kulak sıkıntısı başladı tekrar koyabiliriz demisler