Merakliduygusall Kızlar 7ay 5 günlüğüz tam 6.aydan beri hiç biseye agzımızı açmıyorduk, kaşıga asla agzınu acmıyor kitliyor cenesini bazen elimle verdiklerimi yiyor. Ama o da bazen her zaman değil. Onda da her seyi veremiyorum. Böyle bi problem yaşayan varmı?
Dereninannesi38 Merakliduygusall diş çıkarma döneminde kaşık reddi olmustu doktorumuz normal demişti elinle vermeyi dene bi süre demişti. Öyle yaptım sonra kendiliğinden düzeldi
Merakliduygusall Dereninannesi38 ama en basından beri hiç almadı kaşığı,yemek yokken versem alıyor agzında oynuyor