Benim sağ goğsumdede var 10 aylık bebegım var emzırıyorum Bıara içim içimi yedı 2 aydr farkettm dokdora gitmeye cesaretim yok ama salık ocagnda kan tahlılı werdm Demir eksikligi cıkdı sadece saçım aşırı dökülüyor hemde çok gür ve uzun saclıydım dıbı açıldı resmen 😔