Oğlum tam bir meme bağımlısı. Bugün yara bandı yapıştırdım. Uff oldu falan dedim. İkna oldu. Taa ki 12 de uyku saati gelene kadar. Emerek uyur. Meme vermeyince ben oğlumu tanıyamadım. Ağlamalar sinir krizleri çığlıklar. Nasıl uyutucağımı bilemedim. Biberona su koydum verdim. Yok. Olmadı. Ne emzik ne biberon asla kullanmadı zaten. Tecrübeli anneler. Emerek uyuyan bebeğinizi nasıl memeden kestiniz? Nasıl uyuttunuz. Yardım !