Zeyn0206 merhaba, bayagi gecmis postunuz uzerinden ama ne durumdasiniz insallah duzelme vardir yada cozum bulabildiniz mi?
Benimde ocak ayinda 4 yasinda olacak bir oglum var ve ayni seyleri yasiyoruz ve bende bitmis durumdayim hicbirsey yapamaz haldeyim krese de verdik 2 haftadan sonra gitmiycemler ciglik cigliga aglamalar basladi simdi evdeyiz ama bittim artik