Benisahtesevme2 Kızlar dün geldı çok guZel fırçası bu sabah duş oncesı kullandım kremı de sürdüm Uzun vadede sonucu ne olacak bakalım Sızler kullanıp sonuç aldınız mı
Deletedmon_71 Benisahtesevme2 bende kullandim ilk başta çok iyi geldi ama zamanla kilcal damar patlamasi yapti tüm damarlar dışa vurdu daha kötü oldu biraktim yapmayi sadece duşta kullanıyorum
Benisahtesevme2 Deletedmon_71 ya ben selulıt kremınıze aldım yorumlar da kılcal damarlara da çok uyu geldıgı yazıyor bende de var cunku
Deletedmon_71 Benisahtesevme2 valla bana hiç o acidan iyi gelmedi canim tüm damarlarim çıktı resmen bende arastirdim çoğu kişide oluyor muş bu durum
Benisahtesevme2 Deletedmon_71 üzücü cıdden çok bastırmadan uygularım bende çok ıyı hıssettırıyor fırçası da çok ıyı kılları sert degıl bakalım sonuç ne olur