yigitinaannesii Kızlar merhaba, 1,5 yaşında bebeğim. Kocaelinden Fethiye ye gece yola çıkacağız inşallah. Yüksek ihtimalle uyur ama yine de atıştırmalık yapmam gerekiyor yanıma. Ne yapabilirim? Fikir verirseniz çok iyi olur. Tuzlu şeyleri pek sevmiyor bu arada. Tatlı olursa daha iyi olur. 🙂
Deletedmom5284 Pankek yapmıstım ben muz almıştım meyve kiraz karpuz kavun, pizza poğaça yapmıştım, şerbet hazırlayıp pipetli bardağa doldurmuştum yolda içmişti, parmak kurabiye falanda yapabilirsiniz rahat yer biraz batırır ama batırmadan da oyalanmıyorlar arabada