Nedenneden
Aslında zararı olmaz ama çocuğun midesini çok doldurduğu için çocuk hazımsızlık yaşayabilir emdikçe emer, kendini rahatlatmak için bir nevi hani ağrısı kesici gibi görüyor diye düşünelim.
Çocuk onu emdikçe üstünü emer emdikçe üstünü emer bu sefer hazımsızlık sorunu yaşayabilir belki gaz yapabilir.
İki saatte bir emzirin demesenin amacı şimdilerde sindirimini yapsın diye biraz da çocuk acıktığını fark etmeli.
Mesela size emzirmeyi sonlandırmış bir anne olarak tavsiye vereceğim şimdilerde mümkün oldukça İki saati emzirmeye çalışın ama diş dönemi olur ya da hastalık zamanı olur o zaman bol bol emzirirsiniz ama normal şartlarda 2 saatte çıkarmaya çalışın ve 1 yaşından sonra bebeğiniz istediği zaman değil siz istediğinizde emzirin böylece ileride memeden kesmeniz daha kolay olur.
Ben çocuk istemeden memeyi dayadığım için memeden kesmemiz zor oldu kademeli kestim ama bayağı uğraştım ama bazı arkadaşlarım vardı 1 yaşından sonra bebek istediğinde değil kendileri istediği zaman verdiler bebeklerine memeyi böylece daha kolay memeden kestiler tabii yani bunu başarmak size kalmış biraz😊