Alibebekk Emziren anneler gezme isini nasil yapiyorsunuz. .emzirme alaniniz olmadigo yerlerde(mesccid bebek odasi vs.)
Sema065 @Alibebekk Awm de emzirme odasında takılıyorum 😂 dışarıda tenha bir yerde emzirme önlüğüm ile ben bir de arabada emziriyorum 😂😂bulduğum müsait yeri değerlendiriyorum
Songena19 Alibebekk valla dün avmye gittik kızımla emzirme odaları olduğu için hemen gidip emzirdim kızımı dışarıda da önlük filan alıyorum yanıma öyle
2-cocuklu-hayat Alibebekk Kapalıyım çalımın ucunu kullanarak emziriyorum mescid bebek bakım odası ve tenha yerlerde emziriyorum
Mistikestik Alibebekk süt sağıp yanımda götürüyorum küçük bir termosum var sütüm soğursa çok hafif içinde ılıtıyorum gerçeği çantanın içinde termal göz var pek soğutuyor ama ne olur ne olmaz
Bbannesi Alibebekk Alibebekk hiç kasmıyorum örtü koyuyorum bebeğin başına ama bazen sıcak oluyor sonradan onu bile çıkarıyorum tişörtümle kapatıp emziriyorum
Denizanasi92 Bbannesi bu ara düşünmedim değil 😄 ama sırtım açılıyo tişört falan giydiğim için alttan sıyırıyorum 😄
Bbannesi Denizanasi92 boşver sonuçta önemli olan çocuğu doyurmak, gelip de kimse bön bön bakmaz, saygıdan kafa çevirmeleri gerekir