Kızlar kızım iki gün sonra 21 aylık olacak yeni yeni sürtünmeye başladı ve sürekli yapiyo koltuk kenarı ,yastık ya yanlız bırakamıyorum artık yapma diyorum gözümün içine baka baka yapıyor ilk zamanlarda ses etmiyodum araştırdım çünkü dikkatini dağıtan birşey yapın diyo ama asla dikkatini dağıtamiyorum kiraz ve turşu çok sever vereyim dediğim an gelir hemen ama o andan dediğimde yüzüme bile bakmiyo üzülüyorum alışkanlık yapacak diye .memlekette de yaptı bazıları bu nabiyo diye beni azarlamaya çalıştı sanki ben yap diye teşvik ediyomusum gibi nabicam ben ya