18 aylık olduk ve bir haftadır ağzında yemek biriktiriyor asla yutmuyor ilk kaşıktan itibaren sonrada çıkarıyor ağzından kusuyor gibi yapıp önüne koyuyorum kendi yedin diye yok bir kere ağzına götürüyor sonrasında istemiyor çiğnemeyi bilmiyor diyeceğim muzu ısırarak kendi yiyor keki patates kızartmasını da ne yapabilirim önerisi olan var mı 🥹🥺