2 ay sonra işe başlıyorum. Bebeğim 15. ayını bitirmek üzere. Bana çok düşkün babasını bile görmez gözü ki çok ilgili alakalı ve sevgisini göstermesine rağmen. Mevzu şu ki Hala meme emiyor, uykuya geçişleri de memeyle.devam sütlerini de içmiyor. İşe başladığımda bebeğime kv bakacak. Memeyi mi bıraktırmalıyım,gün boyu hiç ayrı kalmadık zor olacal ne yapmalıyım bu süreci nasıl rahat atlatırız?