Kızlar uzun bi post olacak umarım okursunuz. Oğlum 11 aylıkken beri araba tekeri çevirmeyi çok seviyor. Dönen şeyleri izlemeyi seviyor çamaşır makinesi çok severdi bi aralar şu an bıraktı ama şimdi de klima motorlarına ilgi gösteriyor. Tekerlek çevirme hala devam. 20 aylıkken psikiyatriye götürdüm hiçbi şeyi yok takip edeceğim bi durum bile yok dedi. Birçok çocuk doktoruna da sordum onlar da sorun görmediler.
Göz teması çok iyi, adına hep döner bakar hatta artık adını sorunca adını soyadını söylüyor. Ortak dikkat var. Konuşması çok iyi diyo gören herkes şaşırıyorlar hatta. Ama içime sinmeyen durumlar da var:
En başta tekerlek çevirme, sürerken bile tekerleklere bakma, şu sıralar aşırı inat parkta çocuklara vurma, koku hassasiyeti(yumurta kokuyor diye yemiyor asla gibi mesela) her şeye benim deme. Saydığım çoğu şey aslında 2 yaş özelliği biliyorum ama yine de kafama takıyorum. Bir de otizm kendini 2-3 yaş arası daha belli eder diyorlar yine mi götürsem doktora bilemiyorum.
Sizde durumlar nasıl?