Kızlar bebeğim 4 aylık oldu son 20 gündür felan gündüzleri emmiyordu sadece gece emerdi 3 4 gündür hiç bir şekilde emmiyor sağıyorum biberonla içiyor besin alerjimiz var mama yiyor ben diyet yapıyorum bebeğim için emmeyince de çok üzülüyorum çokta sağamıyorum huysuz bir bebek vaktim olmuyor..Kucağıma yatınca anlıyor ayakta deniyorum zıplatıp hoplatıyorum yatarak deniyor ağzına aldığında ıssırmaya çalışıyor emmiyor o sırada biberonun ucunu deydirdiğimde onu biliyor ne yapmam lazım önerinizi bekliyorum