Merhabalar arkadaşlar 22 aylık çocuğum var rk gıdaya geçtiğimden beri çocuğum hiç bir şey yemiyor. Herşeyi reddediyor çorba dahi içmiyor aklınıza gelebilecek her yöntemi denedim…sadece süt ve mama içiyor.. korkuyorum artık hastaneye gidicem sizce başka ne yapmam lazım…şuan bşr sağlık sorunu çıkmasından bile korkuyorum çünkü sürekli süt ve mama yiyiyor