Rblc Oğlum 2 aylık çok gazı var sab simplex kullanıyoruz gazı çıkmıyo sanki BİAGAİA gaz damlası kullanmayı düşünüyoruz kullanan varmı sizce sab mı yoksa biogaia mı
Filiz_akn Rblc merhaba Aguline gaz şurubu var tamamen bitkisel deneyebilirsiniz bizi o rahatlattı . 3 aylık olunca biraz daha rahatlıyolar
Umutveannesi Rblc ayaklarını karnına doğru bastırarak rahat gazını çıkarmasını sağlayabilirsiniz. Ben çok ıkındığı zaman yapıyorum hemen çıkarıyor rahatlıyor. Bir de emdikten sonra 15-20 dk yatırmayın diyorlar
Mervealtinozd Rblc karnına masaj yapıyordum ben internetten birkaç video izlemiştim baya faydalı olmuştu Bazen masaj yaparken daha da çok ağlıyordu ama sonra gazı çıkınca hep birlikte rahatlıyorduk