Nur1011 Merhaba arkadaşlar. Bilginize ihtiyacım var. 3 aylık bebeğim 5 gündür kaka yapmıyor huzursuz. Ne yapmam gerek başınıza geldi mi ?
FerideDeniz Nur1011 bebe yağı ile karnına masaj yapabilirsiniz. Ayaklarını bisiklet çevirme hareketi şeklinde döndürebilirsiniz. Böylece bağırsakları harekete geçecektir.
SetenayCo Nur1011 anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Formül mama ile besleniyorsa bir haftaya kadar normal. Emziriyorsanız kayısı yiyin, Bebeğinize karın masajı yapın Bisiklet hareketi ile bacaklarını çalıştırın. Sevgiler ❤️
Nur1011 SetenayCo anne sütü alıyor. Evet normal diyorlar ama yine de huzursuz olduğu için canım sıkılıyor. Dün özellikle kayısı alıp yedim umarım işe yarar
SetenayCo Nur1011 kayısının tam zamanı, seviyorsanız bol bol yiyin. Huzursuzluğu varsa ılıktan biraz sıcak bir havlu veya socak su torbasını karnına koyun. Kakasını yapar yapmaz rahatlayacaktır.