Sny123 Ben grip gibiydim kendimi sakınsamda bebeğime de geçer gibi oldu 3 ay 8 günlük bebeğim. Calpol verdim ateşi 37.5 oluyo geri düşüyor duş aldırdım ince giydirdim bol bol emziriyorum başka neler yapabilirim?