Kizlar bebeğim 3 ay 3 günlük kafa kontrolünü hiç saglayamiyor kucağa alınınca başı sürekli arkaya Felan gidiyor ben alırken dikkat ediyorum ama başkası aldığında tutamayinca aaa daha başını tutamiyor mu diyor çok korkuyorum yüzüstü yatirdigimda başını tutabiliyor hatta birşeyler hareket ettiriyorum sağa sola dönüyor sırt üstü yatirdigimda ellerini tutup kaldırıyorum yine başını kaldiramiyor hani bu normal mi yoksa doktora götürmelimiyim