Oğlum 18 aylık istediğinde kendini bırakıp yürüyor ama çok korkuyor en çok da dışarda elini bıraktığimizda kendi sıkıyor adım atmaya korkuyor evde de canı isterse yürür kendi başına ama daha çok tercih etmiyor napicam ne zaman korkusu gidecek ya😞😞 öyle olup da korkusu giden var mı