Hanımlar 7 aylık bebeğim 2 aydır belli aralıklarla emerken titremeye başladı doktora sordun geçen ay tuttuğunda duruyorsa sıkıntı değil dedi ama bugün emerken de titredi elleri tuttum birkaç sn sonra durdu korkuyorum artık başına gelen var mı bir nöroloji doktoruna götürmek istiyorum