Kızlar 8 ay önce doğum yaptım ilk defa cuma günü adet oldum ama normal adet gibi olmadı lekelenme şeklinde oldu bir kere öyle kanama şeklinde geldi 2 gün sürdü dün akşamdan beri de hiç bir şey yok. İlk doğum sonrası baya normal adet olmuştu. Bu böyle olunca değişik geldi normal bir durum mu acaba?