Miyonunannesi kaşık biberon denen bir icat var onla alismaz ben ilk 4 ay kaşık biberon kullandım bir çok anne şuan meme mama gidiyor bende fikrimi belirttim mantıken birçok anne uykusuzluktan yakınır bebginin o mamayi sadece uyku geçişinde verse 30 cc 60cc kdr yeni dogan olduğu için çok rhst uyur ve memenin ardından mama vermeliki önce bebek emmeli sonra mama dır o sklde Red oluşmaz atak dönemleri haric benim.kziimin durumu özeldi premture doğmuştu kilo alması zrn da olduğu için iki si bir arada gittik qma doktorumuz öyle istedi şuan büyüdü artik 10 ay 15 günlük olduk