Butterflyy3 canım pirince sıcak su koyup beklet yarım saat sonra onu güzelce süz yay bı kaba güneşte kurumaya birak yada fırında 3 5 dakika beklet kurusun robota koy güzelce çek ama en fazla 2 haftaya tuketmen lazımmış az az yapman lazım buzluğa girer mi diye sordum bilgisi yok o konuda