bnmyavrm merhaba, ilk zamanlar benim de çocuğum sarılık olmuştu, sütün az, yetmiyor, olmuyor, mama verelim çocuğa diye çok uğraştı kayınvalidem ama ben vermedim. Azsa az elbet çoğalır dedim. Sık sık emzirdim ve kendimi strese sokmadım. Stres en önemli faktör. Bebek emdikten sonra huysuz değilse doymuş demektir. Kendinizi strese sokmayın lütfen. Mama verirseniz meme reddi yaşarsınız. Yaşamışsınızda zaten. Ben de sütümü sağmaya çalıştım baktım acıyor bıraktım. Dediğim gibi sadece her fırsatta memeyi ağzına verdim ve de sütüm yok gelmiyor gibi şeyler düşünüp kendimi strese sokmadım.
Şuan 3,5 aylığız. 3’üncü ayın başında meme reddi yaşadık o zaman hoplata zıplata zorla emzir demişti doktorumuz. Sizde bebeği sarsmadan bir deneyin isterseniz, tekrar alışsın memeye.