Ben de kızıma tüm su çeşitlerini denedim içmedi, kaşıkla verdim biberonla verdim alıştırma bardağıyla verdim yine içmedi. Doktorumuza sordum, meyveyle tatlandır öyle ver dedi. Suyunun içine biraz meyve püresi karıştırıyorum bayıla bayıla içiyor şükür. Mama kaşığıyla içiriyorum şimdilik. Daha sonra bardakla deneyecem inşallah.