Bir kaç gün ara verip tekrar dene. Bende ilk kızımda öyle yapıyordum, sadece mama ile besleniyordu. Yarım kabak, yarım havuç az su ile haşlayıp, ocağı kapatirken çok az zeytinyağı koyup, çatalla ezip veriyordum. Yarım yumurta sarısından az tattiriyordum, sevmedi azcık labneyle karıştırıp veriyordum, ayrı ayrı da verebilirsin yerse. Meyve veriyordum, meyvenin yarısını rendeleyip, ya da yoğurda katıp meyveli yoğurt olarak veriyordum. Tabi bunların hepsini aynı gün içinde vermiyordum