Sevgili anneler 2 3 gündürlü sağ göğsümğ almama problemi yaşıyorum. Daha önceden her iki Göğsümden emzirirken aniden neden bu durum oluştu? Başına gelen var mı ? Daha göğsüme ulaşmadan sağ tarafa çevirince ağlamaya başlıyor. Tek göğsünü şu an aşırı şiş durumda ve daha sonradan sütümün kesileceğinden korkuyorum