Selamün aleyküm kızlar 8ay 9gunluk çok tatlı güzel bir oğlum var hamd olsun… Ama çok huysuz herşey miziklaniyor sürekli ağlamalı çok şükür bir hastalığı vs yok sanırım dişlerden ama coook yoruldum…. Gücüm kalmadı artık. 5.ayina kadar kolik bir bebekti gecemiz gündüzümüz yok gibiydi o bitti derken bunlar başladı, herşeye yetişmeye çalışıyorum ev yemek iş çocuk eş. Rahat rahat banyo bile yapamıyorum sağ olsun eş az çok yardım ediyor ama cidden tükendim 🥺😭 sizin bebeklerde böyle mi 😔 Rabbim daha kötüsüyle sinamasin..