Butterflyy3 Kızlar bu konuda bilginiz varsa paylasirmisiniz Demir ilacı olarak hangisi daha iyidir dişlerde leke yapar mi kabizlik yapma ihtimali varmidir hangisi daha iyi demir depolar 🌸
Gocicim Butterflyy3 en iyisi kuzu eti yesil yaprakli sebzeler:)) bizde 4. Aydan itibaren bestiron kullandik oglumun dislerine ne leke ne bisi yapti ama zaten ben iki diside olsa temizler fircalardim suan 26 aylik
Tugce Butterflyy3 Fermix benim bebeğimde alerji yaptı. Onun eserini üzerimizden atmamız aylar sürdü. Bestirondan memnunuz
ezgicomert Butterflyy3 ikisinden de kullandı oğlum bi problem yaşamadı şükür. Ama bence fermixin tadı daha güzel😄
Tweetyy Butterflyy3 doktorumuz fermix yazmisti eczacida en iyisi bu dedi ama tadi ve kokusu iğrenç bebegim öğürdü hep kullanamadık. Bestiron a geçtik
Butterflyy3 Tweetyy bende bestirona gecicem çoğunluk bunu demis ocean damlamız bittiginde alıp denicem bi
Bebitom_3 Butterflyy3 bestiron kullandık memnunduk sıkıntı yaşamadık tadını oğlum çok seviyordu hatta fazla vermem için ağlıyordu
Ayse252125 Butterflyy3 bestiron kullanıyorum çok memnunum ocean kullanıyorduk değerleri düşük çıkmıştı 2 aydır değiştirdik ve düzeldi
Ayse252125 Butterflyy3 bence de değiştirmelisin zaten etkisini az gösteriyor bizim değerler hep düşük çıktı