Gamzelimoms merhaba öncelikle geçmiş olsun , bizde bi kaç ay önce aynı şikayetlerle gittik doktora , boğaz enfeksiyonu için ilaç verdi ateşlendi ateşten sonra döküntüler çıkmaya başladı. Eğer kabarcık şeklindeyse su çiçeği tarzı el ayak hastalığı geçiriyor olabilir hatta hastalıktan bir ay kadar sonra el ve ayak tırnakları dökülmeye başladı oğlumun , bide benzer bi hastalık var oda 6. Hastalık onu da geçirdik onda el ayak hastalığındaki gibi boğaz enfeksiyonu çok şiddetli olmamıştı bide döküntüleri daha çok alerjik gibiydi kabarcık şeklinde değil sizde bu hastalıklardan birini geçiriyor olabilirsiniz ama korkmayın kendiliğinden geçiyor döküntüler