Deletedmom737383 Bartu_meryem Ablam ile eniştem balayına gitmişlerdi muhteşem bir otel ve çok temizmiş
Ysnm1 Bartu_meryem 2 sene önce gitmiştik çok güzeldi ya. Yemekleri temizliği vs biz belektekine gitmiştik
Bartu_meryem Ysnm1 Belek’teki çok daha güzel görünüyor ama bütçe olarak bu daha uygun tercihimiz burdan yana ☺️
Elif0707 Bartu_meryem kız arkadaşım eşiyle beraber çalışıyor orada gayet güzel diye anlatıyorlar hep..
Bartu_meryem Elif0707 peki rica etsem birşey sorabilir misiniz biz ekim 1 için rezervasyon yaptırdık o tarihte otelde animasyon eğlence devam ediyor mu yoksa sezon bitiyo mu sorarsanız çok mutlu olurum ☺️☺️
UmayAsya1001 Bartu_meryem Avsallar’dakine gitmiştik çok güzeldi. Eylül olmasına rağmen baya aktifti her şey vardı. Yemek, temizlik, her şey çok başarılıydı. Ben herkese öneriyorum ama güncel fiyatlar biraz üzdü. 😅
Bartu_meryem UmayAsya1001 teşekkürler yorumunuz için fiyatlar ewet üzüyor 😂ama çok güzel yorumlar alınca otelden en uygun fiyat ekim 1 e yazdırdık rezervasyon 😂
Asguney Bartu_meryem biz balayına gitmiştik çok Güzel kesinlikle tavsiye ederim çevremde gidenlerde hep çok memnundu
Bartu_meryem izmirizmir35 Eylül sonu düşünüyorduk bizde o zaman 8.500 çıkıyor iki yetişkin ekim 1 de 5.920 den yaptırdık rezervasyonu 4 gece