Beraninannesii SeninAnnenBirMelektiYavrm dorel Teşekkür ederim ilk annelik olunca herşeyden nem kapıyorum ☺️
Deva22 Beraninannesii bizimkinin de oldu sarı su bile aktı ama geçiyor. Kuru tut bir de bezi acitmasin dikkat et
M-alininannesi Beraninannesii bizde de olmuştu fıtık var dediker kanama olabiliyormuş k vit vuruyorlar vitamin eksikliğinden olurmuş
Beraninannesii M-alininannesi Yaaa hemen götürmek gerekirmi ki yarında kontrolü var hergün hergün çıkarmıyım dışarı. Napsam bilemedim.
M-alininannesi Beraninannesii sizin göbektede fıtık var gibi duruyor bi dr gösterin lakin korkmayın kendiliğinden geçiyor 6 aya yakın. Ama kanama varsa k vit yapılıyor onu es geçmeyin
Derinn34 Beraninannesii bizimde böyle oluyodu zibini kan lekesi oluyordu kanıyordu doktor iki defa k vitamini iğnesi yaptı geçti çok şükür böyle devam ederse lekenmler cogalirsa doktora göster
Beraninannesii Derinn34 Düne göre kan lekesinde azalma var dün düştüğünde daha yoğundu. Bugün böyle..
M-alininannesi Beraninannesii yarın mutlaka doktoruna götür ama önemsiz gibi görünse de ihmale gelmemeli
Derinn34 Beraninannesii dediğim gibi lekenmler devam ederse götür ilk yakıyorlar geçmezse en son iğneyi yapıyor
Deletedmom737383 Beraninannesii Canım benim de bebeğimin öyleydi doktoru oraya kürdan gibi bir şeyle yaktı yaktı derken acıtmıyor korkma :) hissetmiyor bile sonra geçti. Doktoruna götür 😊
M-alininannesi Derinn34 biz de hiç yakmadılar direkt k vit lazım dedi igneyi vurdurdu yiğenimde yaktı mesela fıtık olunca igne gerekior sanırım
Derinn34 M-alininannesi yok bizde fıtık yoktu aynı bu şekilde ara ara kanama oluyodu doktor 2 3 defa yaktı fayda etmedi en sok 2 kere k vitamini yaptı sonra gecti