Aryaomayra_ 3 aylıktı ilk tatile gittik o zamanda soktuk şimdi 4 aylık yine tatile geldik 2.kez sokuyorum güneş kremi mustela kullanıyorum ben güneş kremi kullandım zaten nemlendirici ve yağ sürüyoruz cildine iyi bi marka güneş kremi ile birşey olmayacağını düşünüyorum zaten güneşte bırakmıyoruz. Önce ayaklarını sokuyorum biraz oyalıyorum yavaş yavaş ilerliyorum ağlarsa sokmuyorum tabi su ona sıcak geliyorsa sokuyorum. Denizden çıkar çıkmaz normal su ile yıkıyorum yani üstünden su döküyorum Deniz suyu kalmasın üstünde diye kurulayıp giydiriyorum