Merhaba kızlar bebeğim 23 ünde 4 aylık olacak anne sütt almıyor mamayla besleniyor ama yeme sorunumuz var sürekli sallayarak dolandırarak yediriyorum acaba ek gıdaya başlasam yada hero baby, hippin kaşık mamalarına başlayan varmı veya başka bişey öneren yapıp memnun kalan yardımcı olur musunuz ?