Kızlar selam, klasik bebekler 2 aylıkken falan agu agu demeye başlar ya hani, bizimki de öyleydi bir şeyler konuşuyordu bize cevap vermeler vs vardı
Şimdi 4 ayligiz ve hiç konuşmuyor. Biz konuşuyoruz o gülüyor,kahkaha da atıyor arada ama artık agu falan demiyor hiç . Bu normal mi ya sadece gülüyor cevap vermiyor.😕