Gizemlina26 Kızlar iki üç gündür ortalama 5 -10 dk arası emiyor ama doymuş gibi bir hali de oluyor tekrar veriyorum ama almıyor. Bu dönem de normal mi,sizde kaş dakka
Dondurmalikahve Gizemlina26 O zaman hep dk tutarım 5 6 dk anca emerdi. Büyünce memede durmaya başlamıştı
Aryakbra Biz de iki aylığız doğduğundan beri böyle 5-10 dakika arası hep kilo alımı iyi çok şükür o yüzden kafaya takmıyorum doktorum iyi dedi doğduğu günden beri psikolojim bozuluyordu herkes aç aç diyip durdu başka bebekler ile kıyaslama yapıldı 🥺
Deva22 Aryakbra aynı benim kızım da en fazla 10 dk o da uyuklarsa ben de aç mı kalıyor diye takıyorum ama iki ay kontrolünde kilo alımı iyi dedi doktoru